Ein Strabrecht Treffen

08-03-2020 13:30

De Strabrechtse Heide is een natuurgebied van ca. 1500 ha. Deze heide maakte tot het einde van de 19e eeuw deel uit van een groot heidegebied tussen de dalen van de Kleine Dommel en de Aa. Op de droge plaatsen staat struikhei en jeneverbes, op de natte plaatsen Dophei, Pijpenstrootjes, Gagel en Klokjesgentiaan. De overgang naar het dal van de Kleine Dommel heeft een bijzondere vegetatie en is ook van belang voor verschillende diersoorten. Aldus Wikipedia.

Toch wel de moeite waard om zo’n stukje natuurschoon even aandacht te geven via een gezamenlijk optreden van 2 muziekverenigingen uit omliggende dorpen. Misschien heeft u zelfs nog wel tijd voor een lekkere wandeling over deze mooie heide voordat u naar ons optreden komt op Zondag 08 Maart. Dit optreden verzorgen wij samen met De Kersenlanders uit Mierlo. Het begint om 13:30u in De Borgh aan Speeltuinpad 3 te Geldrop. Tot over een maandje.