De Borgh gaat weer open.

01-06-2020 14:00

Met ingang van 1 juni De Borgh weer open.

Ze zeggen weleens; Wat gaat de tijd toch snel, maar voor velen van ons was het een lange en zware tijd.

Wie had op 12 maart ook kunnen denken dat het de laatste biljartavond was en we een complete lock-down kregen.

Maar na 7 weken gaat het wat beter en mogen we 1 juni weer open. D.w.z. met bepaalde richtlijnen over het aantal personen en de afstand van elkaar. De vrijwilligers van de Borgh hebben hard gewerkt om het voor iedereen zo veilig mogelijk te maken. Ook het terras is onder handen genomen en gezellig ingericht.

Om dit feit een beetje te vieren willen wij op Maandag 1 juni, 2e Pinksterdag) vanaf 14.00 uur onze deuren weer openen voor onze leden en vaste gebruikers. Wij vragen U een ding: GRAAG VOORAF RESERVEREN.

Ingang zaal en terras via de zaal

Bezoek op reservering

Houd 1,5 meter afstand

Respecteer elkaar

Niet met meubilair schuiven

Houd u aan de richtlijnen van onze vrijwilligers

Samen zijn we sterk tegen Corona.

Reserveren bij: Hans Rooijakkers  Tel: 06 51743544