Barbecue Bitte

04-09-2016 16:00

Beste mensen, zondagmiddag 4 september 2016 vindt in Verenigingsgebouw De Borgh te Geldrop een gezellige middag plaats met een fantastische barbecue. Tijdens deze middag zal de huis-DJ van De Borgh de allerbeste Böhmische blaasmuziek draaien, met uiteraard veel nummers van Ernst Mosch und seine Original Egerländer Musikanten.

U kunt deelnemen aan deze barbecue voor slechts € 12,50 per persoon (exclusief drankjes). Hiervoor kunt u zich opgeven bij Cissy Bakermans, e-mail cissybakermans@outlook.com of bij Ruud van Didden, e-mail rvdidden@planet.nl

Tijdens deze middag zullen een groot aantal van de muzikanten van het Blasorchester Böhmisch Bitte aanwezig zijn, die op 5 juni 2016 een concert hebben verzorgd in de Schouwburg van Venray. Daarom heet deze barbecue ook “Barbecue Bitte”.

Kortom, een gemoedelijke en gezellige middag, met misschien wel de lekkerste barbecue van heel Brabant !!!

We willen graag samen met jullie terugblikken op dit mooie concert. U kunt een fotoboek inzien en misschien kunnen we zelfs al beelden laten zien van de DVD die we aan het maken zijn van dit mooie concert. Iedereen is van harte welkom.

Binnen en buiten zijn er gezellige zitplaatsen, dus kom naar Verenigingsgebouw De Borgh in Geldrop.

U kunt zich aanmelden tot en met donderdag 1 september.

Meer info: Ruud van Didden, telefoon 06 – 3603 8691.

Adres Verenigingsgebouw De Borgh in Geldrop:
Speeltuinpad 3